Юридична фірма


Цим законом передбачено, що всі садибні житлові, дачні і садові будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, які побудовані в сільській місцевості (на території сільських рад) не вважаються самочинними незалежно від того чи приймались вони в експлуатацію та чи є на них правовстановлюючі документи.
Вказаним законом стаття 19-та Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" доповнена частиною третьою наступного зміну:
“Для здійснення державної реєстрації прав власності, з подальшою видачею відповідного свідоцтва про право власності, на об’єкти (індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них), що розташовані на територіях сільських рад та які закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року, проведення технічної інвентаризації не потребується. Документом, що замінює технічний паспорт у разі його відсутності, є виписка з погосподарської книги, яка надається виконавчим органом сільської ради (у разі, якщо такий орган не створений, - сільським головою) або відповідною архівною установою.
Для здійснення державної реєстрації прав власності на зазначені об’єкти нерухомості документами, що посвідчують речові права на земельні ділянки під такими об’єктами, можуть також вважатися рішення відповідної сільської ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність.
Державна реєстрація прав власності, з подальшою видачею відповідного свідоцтва про право власності, на об’єкти (індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них), що розташовані на територіях сільських рад та які закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року, щодо яких раніше не здійснювалася державна реєстрація прав власності, для осіб, за якими закріплені особові рахунки в погосподарських книгах відповідних сільських рад, здійснюється на підставі поданої заяви та виписки із зазначених книг, наданої виконавчим органом сільської ради (у разі, якщо такий орган не створений, - сільським головою) або відповідною архівною установою, а також інших документів, визначених у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

У зв’язку з викладеним, для реєстрації права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, що розташовані на територіях сільських рад та які закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року, необхідно подати до Відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби наступні документи:
- заповнену заяву про реєстрацію права власності
- дві квитанції про сплату державного мита (119 та 120грн.)
копія паспорту і коду заявника
виписку з погосподарської книги відповідної сільської ради, в якій зазначається про реєстрацію об’єкта нерухомості за певною особою до 05.08.1992 року.
Документ, що посвідчує право власності на земельну ділянку, а за його відсутності - рішення відповідної сільської ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність.

  Юридична фірма    "Юрсервіс"  юридичні послуги, адвокат,консультація 
Територіально ми працюємо: Київ, Києво-Святошинський район Київської області (м.Боярка, м.Вишневе), м.Ірпінь, м.Вишгород, м.Бровари
тел.(044)38-39-539

Запитання юристу

Ваш email:
Ваше ім`я:
Повідомлення:
Скільки буде 2+2?